Garantie

DE ZEKERHEDEN VAN LANCIA.

Elke Lancia Ypsilon, Lancia Muse en Lancia Delta wordt afgeleverd met 2 jaar volledige fabrieksgarantie. Eventuele materiaal- en/of fabricagefouten zijn gedurende deze 2 jaar gegarandeerd, ongeacht het aantal kilometers dat met de auto is gereden. Deze garantie is uit te breiden met 1 of 2 jaar, zie hiervoor 'Top Assistance'.
Elke Lancia wordt gedurende een periode van 3 jaar gegarandeerd tegen fabricagefouten in het lakwerk van de gespoten binnenste delen van de carrosserie.
De originele plaatwerkdelen van de carrosserie worden gedurende 8 jaar gegarandeerd tegen doorroesten van binnenuit.

LANCIA EUROPAS

Tijdens de garantieperiode heeft een Lancia-rijder recht op de Lancia Mobility Care service. Deze service omvat 7 hulpdiensten, waarop bij een eventuele storing in binnen- of buitenland beroep kan worden gedaan, 7 dagen per week, 24 uur per dag.

  • slepen tot aan het dichtstbijzijnde Lancia servicepunt
  • terugreis passagiers of voortzetting van de reis
  • hotelkosten
  • ophalen van de gerepareerde auto
  • vervangende auto indien de reparatie langer dan 24 uur duurt
  • toezending van onderdelen in het buitenland

Deze service kan tegen betaling worden verlengd voor het 3e en 4e jaar.

JEEP

 
Het bezit van een Jeep brengt zo zijn voordelen met zich mee. Zo profiteert u bij aanschaf van een nieuwe Jeep automatisch van onze Privilege Service. Dit is een gratis dienst waarvan u tijdens de gehele garantieperiode gebruik kunt maken.

Strandt u door pech onderweg, of kunt u door andere calamiteiten uw weg niet vervolgen? Doe dan een beroep op onze Privilege Service. Afhankelijk van de situatie voorziet deze service onder meer in reparatie ter plaatse, wegsleephulp, vervangend vervoer en hotelovernachtingen voor alle inzittenden.

U kunt Privilege Service inzetten bij pech ten gevolge van een mechanische of elektrische storing.

PECH ONDERWEG?

Bel de servicelijn Het enige wat u in geval van nood hoeft te doen, is bellen met het Service Center. Waar u ook bent in Europa, wij staan 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar voor u klaar.

Binnen Nederland: 0800 023 07 98
Vanuit het buitenland: +31 20 851 2217

Om aanspraak te kunnen maken op de Privilege Service moet uw Jeep geleverd zijn door een officiële dealer. Daarnaast moet uw auto volgens het onderhoudsboekje onderhouden zijn.




© Autocentrum Winter 2015